reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tatiana Braun

Tatiana Braun

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek túžiaci deliť sa - o poznanie, skúsenosti a pochopenie. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

"Kresťan? Fuj!"

Tatiana Braun

"Kresťan? Fuj!"

Keď som zisťovala dôvod ateistov, prečo v Boha neveria, väčšina odpovedí poukazovala na sklamanie. Na sklamanie zo správania ľudí, ktorí sa považujú za kresťanov. Bola som sklamaná tiež.

  • 5. mar 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 137x
  • 196
Dvanásťročný "psychoterapeut"

Tatiana Braun

Dvanásťročný "psychoterapeut"

Za skromné úspory som sa rozhodla kúpiť lacnejšie letenku do lokality, odkiaľ z kopca dovidíte Ženevu a jej nádherné rozľahlé jazero. Žijú tu ľudia, ktorí sa mi v určitej etape života stali (akoby) rodinou.

  • 25. máj 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 774x
  • 1
Napriek strachu

Tatiana Braun

Napriek strachu

Strach ako paradoxná emócia je pociťovaná negatívne, ale neraz s pozitívnymi konečnými dôsledkami. Vtedy, ak nám poskytuje ochranu. Čo však so strachom, ktorý nás paralyzuje, je nelogický a predsa je v nás?

  • 10. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 471x
  • 6
Pokračovanie trápenia

Tatiana Braun

Pokračovanie trápenia

Po opakovanej žiadosti o zverenie nášho dieťatka do starostlivosti predbežným opatrením, sme predbežné opatrenie dostali a vlastne nedostali. Už mesiac čakáme na jeho právoplatnosť, hoci na súde zaznelo, že nám opatrenie dávajú s okamžitou platnosťou.

  • 11. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 733x
  • 1
Najhorší narodeninový dar alebo súdnictvo bez srdca

Tatiana Braun

Najhorší narodeninový dar alebo súdnictvo bez srdca

Kým som včera neotvorila obálku zo súdu, zdalo sa mi, že mám najkrašie narodeniny v živote. To preto, že ich po prvý raz môžem tráviť s dieťatkom, ktoré sme nečakali v brušku, ale v srdiečku. List zo súdu však bol najhorším narodeninovým darčekom, aký som mohla kedy dostať - zamietnutie zverenia nášho bábätka do našej starostlivosti.

  • 12. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 726x
  • 3
reklama
Pijem, piješ, pijeme...

Tatiana Braun

Pijem, piješ, pijeme...

Cestou vlakom som si spomenula na Malého princa od Exupéryho. Zachytiac rozhovor niekoľkých dospelých ľudí (už dávno nie nevyzretých adolescentov) som zostala smutná podobne ako Malý princ, keď sa stretol na jednej z planét s pijanom.

  • 12. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 430x
  • 7
Prečo som v školstve

Tatiana Braun

Prečo som v školstve

Po práci som čakala na autobusovej zástavke na svoj spoj. Nechtiac som zachytila pár slov z dialógu dvoch mamičiek detí - zrejme z našej školy, kde pracujem. Parafrázujem: „Ona išla robiť učiteľku do školy, lebo nič iné nevie...“ Podotýkam, že to bolo povedané so značne pohrdlivým tónom.

  • 11. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 562x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu